»Umetnost damo pogosto v senco. Simbolično je tako ključno, da gre na postajo kolektiven galerijski projekt, s tem se zaznamuje teritorij za kulturo. Da ne pozabimo, da je človek tudi čustveno bitje in da prek umetnosti lahko iz drugega zornega kota podoživljamo Zemljo ter s čustvenim dojemanjem približamo ljudem nove dosežke v tej tehnološki dobi.«
»Moja glavna okupacija so bila razmišljanja o dvojnosti, o tem, ali je svet pred nami res berljiv samo na en način ali ga z načinom predstavitve lahko spremenimo na vizualni in s tem na čustveni ravni.«
»Želim, da bi ljudje moje delo videli kot rehabilitacijo zaničevanih vrednot in ... goreče praznovanje.«
»To, kaj pomeni biti človek, se spreminja, pa naj nam je to všeč ali ne.«
»Zavrženi in vsakodnevni materiali, prežeti s čustveno vsebino«
»Ta razstava v bistvu tematizira najbolj čustvene trenutke v mojem življenju, dobre in slabe, srečo in pekel, kombinacijo globokega čustvenega brnenja, gnetenja, prebujenja – to je tempirana bomba čustev, ki sem jo nastavila v galeriji.«
»Botero je vselej govoril, da nikoli ni naslikal debele ženske in nikoli ni izklesal debele ženske. (...) Navdušila ga je voluminoznost.«
»Delo je lepo, a se za njim skriva tudi nasilje, kar je zanimivo, ker ne veš, kakšna je pravilna reakcija.«
»Videti podobo v nakapljani sliki enkrat bi lahko bilo naključje; videti isto podobo dvakrat, na različnih slikah, bi lahko bilo naključje; videti jo trikrat ali večkrat – kar velja za steklenice, opice in gorile, slone ter noge druge motive – pa pomeni, da ni zelo verjetno, da bi šlo za naključno dojemanje brez osnove v resničnosti.«
»S svojimi oblikami delujejo kot konture ali poudarjene sence arhitekture iz 20. in 21. stoletja«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju